Pagini

duminică, 12 octombrie 2008

Sarmisegetuza


Capitala Daciei a fost cucerita si distrusa de armata romana in anul 106 d।H। Ruinele sale s-au descoperit pentru prima data in 1923

Ulpia Traiana Sarmisegetusa Ruinele Ulpiei Traiana Sarmisegetusa sunt cel mai interesant obiectiv turistic din aceasta zona, oferind turistilor imaginea unui oras roman In 1982 a fost inaugurat un muzeu unde se afla expuse obiecte de argint si bronz, ceramica, statuii ale zeilor romani, monede, pietre de mormant, medalione, mozaicuri, fibule si altele.

Cand am ajuns intre ruinele Sarmisegetuzei am alergat si ne-am jucat printre ele. Cu toate astea am observat si frumusetea locului si am facut foarte multe poze.
S-a intamplat si ceva neplacut adica un coleg si-a pierdut acolo aparatul foto. Daca il gasiti pe acolo, anuntati-ne :))))

Pozele mele sunt cele mai tari. Asa-i?








Mi-ar placea sa aud parerile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu